| entries | profile | affiliates | tagboard | plugboard | site |
no tittle found
Monday


oh ya ~ skrng musim *final exam* rite ? ala , kire-kire mcm fever final exam lah nie ~~ bak kata skolah aku , senyap je fb nie , yelah smua nyer bzy memerah otak dn mengulangkaji pelajaran ~ tpie , aku . errrmm entah lah . sempat lagi on9 off on9 offf ! berulang kali berulang kali . tk taw lah gempak ke tk result aku nie . dh lah selaras negeri-negeri selat eh , silap negeri-negeri lah ~ nty nme hantar peg ppd , malu kn sekolah , parents aku je klw aku dpt markah teruk . parents aku cikgu pulak tuu . but , I know I can do the most best for my parents and smua yg syg aku aku ! ecehh ~

mmg dh lame gile aku tk update kn kn ? sempat puasa , hbes puasa , raye , hbes raye , belajar , final exam ponn nk hbes ~ gerenti nyer , korng msti tk ley kira ngan tangan nyer , sbb terlampau lme sgt aku tk update ~ maklum lah , pelajar . sibuk cikit ! ecehhh ~ okey , dlm mse2 tuu jgk lah bnyk sgt peristiwa , cerita , pengalam yg berlaku pahit dan manis . dh kira mcm sejarah pulak dh !

biarlah ianya menjadi rahsia aku dan hati aku dan pling penting orng yg menyayangi aku *Allah* .

stress streesss stresss ~
ok , tuu saje lah post for this momment . continue study lah . thathatha .
cenonet kn ? msti korng akn rindu akn pengarah nyer lah . HAHA .

gud luck for your life ~ always pray . Alhamdullilah .

SEMOGA Allah permudahkan urusan anda ~~
yaya , turn menunggu pc nie rmai wooo ~~ siap amik nombor . oke . thats alll .
bubbye .

sincerely ,
nrsyaa .


8:01 AM | back to top

Disclaimer


put your disclaimer here

Rewind